poniedziałek, 18 maja 2015

Od Vasco cd Orion

Ruszyłem do sklepu,chciałem popatrzyć co w nim jest.Nic ciekawego,no ale co mam zrobić z mymi pieniędzmi? Kupie sobie na razie Smoczy miłośnik.Chciałem go wypróbować,bo jeżeli kłamią że chroni przed smokami to zgłaszam to i żądam zwrotu pieniędzy + odszkodowanie.Kupiłem naszyjnik i wybyłem z owego sklepu.Tylko że był jeden,mały ale zasadniczy problem..Gdzie tu znaleźć smoka?
Ruszyłem nad Wielką Łąkę.Usiadłem pod drzewem,ponieważ rzucało na mnie cień a słońce grzało jak cholera.Przymknąłem oczy i zacząłem marzyć.Nagle poczułem że ktoś liże mnie po twarzy.Gdy otwarłem oczy,przed nimi ukazał mi się obraz - Ramzesa..
-Witaj przyjacielu.. pogłaskałem go za uchem,wbijając dłoń w jego rdzawą grzywę 
 Legną obok mnie,kładąc głowę na moje kolana i mrucząc cicho.W oddali zobaczyłem dziewczynę o zbożowym kolorze włosów.Schyliłem się,dosłownie utonąłem w trawie by mnie nie dostrzegła.
<Asuno?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz