piątek, 29 maja 2015

Od Erzy cd Cation

-Kolejna misja zaliczona! Swoją drogą,nie wiedziałam że w NPC jest tyle moich byłych znajomych.. odparłam zadowolona
-O kim dokładnie mówisz??
-Silverze,Mirze,Flare,Mavis,Gildartsie i Mystoganie..  westchnęłam
-Ja z kolei znam Clementine oraz   Xian Mei .. uśmiechnął się
-Wszystkie wtyki załatwione! zaśmiałam się
Szliśmy uśmiechnięci,majac dobry humor..
-Ej a co z Luną? spytałam po chwili
-Właśnie,Luna! złapał się za głowę
-Spokojnie,na pewno z twoim bratem jest bezpieczna,prawda?
-No raczej tak..ale mogła spryciula coś wymyślić i się wymknąć.. mruknął zmartwiony
-Wątpię.Obiecała poprawę..ja w nią wierzę.. mruknęłam
-A co ty się tak właśnie bardzo przejmuejsz moja córką?
-Eh,po prostu przypomina mi bardzo mnie samą gdy byłam młodsza.. uśmiechnęłam się pod nosem
[Cation?]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz