wtorek, 19 maja 2015

Luna Cd Erza


Próbowałam wycierać ściereczką ten bałagan ale niestety było coraz gorzej ,że księżniczka kazała mi przestać i przebrać się. Niestety nie mogłam tego zrobić ponieważ niemiałam żadnych ubrań na przebranie, wiec musiałam powiedzieć o tym księżniczce. Gdy tak zrobiłam i powiedziałam wtedy księżniczka przyniosła mi wiele sukienek ,wiec mogłam wtedy już się przebrać wiec zabrałam sukienki i poszłam do łazienki. Wykopałam się w wanie pluskając się ,a potem zastanawiałam się którą sukienkę ubabrać. Pewnej chwili księżniczka zaczęła mnie wołać że śniadanie gotowe ,wiec szybko się ubrałam wylosują jedną sukienkę i pobiegłam do kuchni.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/98/e0/de/98e0decdb73f797265275c0b189c951c.jpg
-Już jestem –powiedziałam
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz