poniedziałek, 18 maja 2015

Luna Cd Erza


Gdy ktoś podszedł do mnie wystraszyłam się ponieważ myślałam że to zły potwór który chce mnie pożreć, wiec z całych sił których miałam zaczęła cofać się do tyłu. Na szczęście to nie był potwór !!Uratowała mnie księżniczka w srebrnej zbrój która najpierw dała swą pelerynę która mnie rozgrzała, a potem wzięła do swego pokoju i o paczyła mą ranę . Gdy moja rana była już o paczona i owinięta bandażem wtedy księżniczka zapytała.
-Co taka mała dziewczynka jak ty robiła o tej porze w lesie ?
-Szukałam białego kwiatka –wyciągnęłam z torebeczki gazetkę i pokazałam kwiatek
http://tapety.joe.pl/tapeta/artystyczne/wektorowe/bialy-subtelny-kwiat-z-czarnymi-ornamentami.jpg
-Biała lilia –powiedziała
-Znasz ten kwiatek ?-zapytałam
-Tak…ale on rośnie w dalekich górach –powiedziała
-Naprawdę-zasmuciłam się
-Po czekach coś mam-poszła do innego pokoju a po chwili wróciła z zdjęciem-Może to nie biała lilia ale jej zdjęcia-podarowała mi go
-Dziękuje – uśmiechnęłam się
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz