niedziela, 24 maja 2015

Luna cd Cation



Cieszyłam się ,gdy tatuś zgodził się na mały spacer że szybko ubrałam bluzeczkę i ciągnęła tatę na ze włącz .Gdy już byliśmy na ze włącz usłyszałam cichą melodię którą kiedyś już słyszałam w swym życiu ,wiec wtedy wyruszam za nią z tatusiem .
https://www.youtube.com/results?search_query=melodia+skrzypiec+
Szłam za melodią którą słyszałam i dotarłam do najróżniejszych pięknych miejsc. Co nowe miejsce którym byłam słyszałam wyraźniej melodię i, gdy już słyszałam ją doskonale to zakatował mnie zakrwawiony potwór .Wystraszyłam się do tego stopnia że zaczęłam głośno krzyczeć .Na szczecie tatuś był koło mnie i uratował mnie pokonując potwora .
-Dziękuje ..tatusiu-powiedziałam nadal wystraszona
- to nic...To mój obowiązek żeby cię chronić -poczochrał mnie po włosach - chodź Luno, idziemy -powiedział
Nie mieliśmy już sił żeby dalej iść, wiec ruszyliśmy do domu .Gdy już byliśmy na miejscu zatrzymałam się i spojrzałam na błyszczący księżyc ,wtedy przypomniałam sobie słowa mego przyjaciela które brzmiały tak ...,,Zobaczymy się ponownie gdy ukaże się krwawy księżyc ''.Wtedy zastanawiałam się i zapytałam tatę...
-Tato czy istnieje krwawy księżyc ?-
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz