piątek, 22 maja 2015

Luna CD Cation


Przyglądając się i słuchając deszczu przypomniałam sobie o wspomnieniach gdy byłam jeszcze człowiekiem .Pewnej chwili oderwałam się od patrzenia na deszcz, gdy tatuś przysnuł i podarował mi wielkiego, pluszowego misia .Wielkim szczęściem i zachwytem podziękowałam tatusiowi za przepiękny prezent przytulając go bardzo mocno i mówiąc mu…
-Kocham cię !!!
Tata słysząc to uśmiechną się, widać było wtedy że był szczęśliwy gdy to powiedziałam .Zachwycona prezentem zabrałam go do swego pokoju i zaczęłam się bawić, aż do tej pory gdy nie zaczęła się pełnia ponieważ wtedy blask księżyca hipnotyzował mnie swym blaskiem .Dziwnie się wtedy czułam wiec szybciutko wyszłam z swego pokoju i pobiegłam do tatusia który zasną na kanapie.
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz