wtorek, 19 maja 2015

Luna Cd Erza



Troszeczkę się wstydziłam pokazać się w tym stroju ale odważyłam się pójść do kuchni i pokazać się .Opłaciło mi się ponieważ usłyszałam miły komplement od księżniczki, wtedy słysząc go uśmiechnęłam się usiadła na krześle ,przy stole. Księżniczka nałożyła mi na talerz kilka naleśników ,polanych karmelem i nalała do szklanki soku z pomarańczy .Usiadła na przeciwko mnie ,konsumując kanapki ze szczypiorkiem ,sałatą i rzodkiewką. Tak jedząc sobie księżniczka Erza powiedziała żebym się skontaktowała z tatą ,ale wtedy troszeczkę się bałam ponieważ ja uciekłam i tata będzie zły na mnie wiec wyjaśniłam jej całą tą sytuacje .
-Boje się skontaktować z tatą
-Dlaczego-zapytała
-Ponieważ ja …..naprawdę… uciekłam wieczorem gdy tatuś spał przez okno żeby odnaleźć kwiatek …ponieważ on nie miał czasu żeby pójść zemną, a ja bardzo chiałam ten kwiatek !!
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz