sobota, 23 maja 2015

Luna Cd Annabell


Annabell czytała mą ulubioną książkę w kategorii Horror około półgodziny ,a ja uważnie słuchałam ją. Gdy skoczyła czytać i zamknęła książkę powiedziała do mnie takie słowa .
-Szczerze ci powiem że to była jedyna książka która mi się spodobała
-Naprawdę… super…- uśmiechnęłam się
-No dobrze… już jest późno musisz iść spać –powiedziała odkażając książkę na stół
-Nie…..- powiedziałam smutno –Nie jestem śpiąca !!....no i jest Fajne teraz…- posmutniałam
-OH… no dobrze jeszcze chwilka ….-westchnęła
-Super…- rozweseliłam się
-To co chcesz teraz robić ?-zapytała
-Porozmawiać z tobą Annabell- uśmiechnęłam się
-O czym ?-zapytała
-O książkach albo o filmach w kategorii horror –odpowiedziałam-Powiedz jaką lubisz książkę lub film ?.... powiedz Ulubiona postać?… w kategorii horror-zapytałam z zaciekawieniem
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz