środa, 20 maja 2015

Luna Cd Cation



Byłam wkurzona na Amona i Mamona ponieważ gadają głupoty .......a może nie ??...Wiem jedno już nigdy nie zażyje lekarstwa które mi dają !!Gdy tak w duchu postanowiłam wtedy tatuś poprosił mnie żebym poszła się pobawić, wiec tak zrobiłam Poszłam do pokoju i bawiłam się paluszakami, lecz nawet wtedy piłam wodę ponieważ pragnienie napicia się nie minęło .Po godzince tatuś przyszedł do mnie przynosząc mi koktajl. Wzięłam od taty koktajl ,powąchałam i wzięłam łyk .Gdy go spróbowałam zarumieniłam się i wykrzyknęłam głośno ,,Pychotka''i wypiłam wszystko Właśnie wtedy gdy wypiłam wszystko pragnienie zniknęło, wiec zapytałam tatę gdzie kupił ten koktajl lecz nie odpowiedział mi na pytanie ponieważ nie pamiętał . Było mi przykro że nie wie lecz zapomniałam o tym gdy spojrzałam przez okno .
-Zaczęło padać -ostawiłam szklankę i podeszłam do okna
-Masz racje -spojrzał przez okno
-Lubię deszcz ....-otworzyłam okno żeby usłyszeć melodie deszczu
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz