poniedziałek, 25 maja 2015

Od Vasco cd Annabell

Wampirzyca zniknęła mi z pola widzenia.Czemu zawsze jestem taki oschły i obojętny w stosunku do innych?Odłożyłem gazetę na szafkę obok łóżka i zamknąłem oczy,rozmyślając.Po chwili usnąłem.Rano obudziłem się dość wcześnie.Zrobiłem sobie kawę,łyknąłem ją po czym ubrany w codzienne ciuchy,wyparowałem z pokoju.Przeszedłem schodami przez cały zakon aż na sam dół.Gdy wyszedłem,ruszyłem do miasta.Było pusto i głucho.Jeszcze na dodatek zaczął padać deszcz.Przeszedłem przez nie do mrocznego lasu.Tam zobaczyłem młodą blondynkę która właśnie trenowała.Zgaduje że była nowa bo nie wiedziała że znajduje się blisko jaskini cieniostwora.W końcu potwór zbudzony hałasem,wyparował ze swojego mieszkanka i ruszył prosto na nią.
http://vignette3.wikia.nocookie.net/gothic/images/c/cb/Cieniostworag4.jpg/revision/latest?cb=20101102222426&path-prefix=pl 
Zareagowałem automatycznie,pojawiłem się przed nią,popychając ją na bok i zionąłem w niego ogniem aż go wykończyłem.
http://31.media.tumblr.com/tumblr_m4dtcl6PGt1qj11e7o1_500.gif
 Spalony potwór,osunął się bez życia na ziemię.Dymiło się z niego.Odsunąłem się i spojrzałem na dziewczynę karcąco.
-Samemu nie wypada przychodzić w takie miejsca..warknąłem
<Lucy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz