niedziela, 17 maja 2015

Od Vasco cd Orion

-Heh,nie ma sprawy.Zabije go z zamkniętymi oczami.. mruknąłem pod nosem
-Radziłbym ci potrenować przed walką..
-Chyba nie doceniasz moich umiejętności.. uśmiechnąłem się demonicznie
-A ty mojej mądrości! Jestem tu mistrzem,więc radzę ci się mnie słuchać.. odparł
-Oczywiście,panie Orionie.Nawet do głowy mi nie przyszło przeciwstawiać się tobie.Idę najpierw poćwiczyć na zabijaniu niewinnych zajączków.. zaśmiałem się ironicznie
-To nie są żarty..warknął
-Poradzę sobie.Nie martw się o mnie.Tyle razy sam musiałem polegać tylko na sobie to i tym razem wyjdzie mi to perfekcyjnie.. wskoczyłem na drzewo i zacząłem przeskakiwać z jednego na drugi,przyspieszając.
 http://37.media.tumblr.com/e824d3cd2cd2c332c3dd6053687654e9/tumblr_mtqs1s4f6p1rq9hcgo1_500.gif
-Idiota.To że jest mistrzem tego zakonu,nie znaczy że będę zawsze na jego każde skinienie posłuszny.Nie jestem żadną marionetką.. syczałem
Po chwili znajdowałem się na miejscu,w mieście  Vallbur.Ludzie jak oszaleli zaczęli uciekać w stronę swoich domów.Cały czas słyszałem jego ryk,miasto wręcz płonęło ogniem.Skakałem z dachu na dach aż w końcu skoczyłem tuż przed potworem,w samo centrum miasta.
-Ciekawe.Bydło z rogami i zębami niczym jaki demon,szatan..
Wokół mnie zaczęły tańczyć błyskawice chidori.
https://lh4.googleusercontent.com/-2HmFbQFwqlQ/VQIalkNTUTI/AAAAAAAAR68/WsEscgS9D2I/w500-h281/dj.gif 
Wziąłem niewielki rozpęd i przebiłem dłonią w której miałem chidori,ciało zwierzęcia.Ryknął tylko potężnie z bólu.Myślałem już że padnie martwy,on jednak rzucił się na mnie z pazurami.
-Nie będę marnował mojej bezcenne chakry na ciebie.. prychnąłem i wyjąłem katanę,dobijając go
http://31.media.tumblr.com/tumblr_m4v6tquMTG1qe9gz1o1_500.gif
-Szkarada już nie żyje.. uśmiechnąłem się i uciąłem jego róg z głowy jako trofeum i dowód dla Oriona.Zniknąłem tak szybko jak się tu znalazłem.Normalnie jakbym rozpłynął się we mgle.Wpadłem do zamku,dumny z samego siebie.Zapukałem do drzwi,Oriona i je otworzył.
-Proszę cie bardzo.. rzuciłem mu pod nogi róg biesa
<Orion?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz