niedziela, 31 maja 2015

Blood do Luna


Nadszedł ten dzień gdy dorosłem i mogłem wyruszyć na poszukiwanie. Spakowałem się ,pożegnałem się z rodzicami i wyruszyłem . Minęło wiele dni i miesięcy, lecz szukałem dalej. Ponieważ wierzyłem przepowiedni której mama mi wyznała .Pamiętam jak brzmiała ,, Gdy minie 10 lat i ukaże się krwawy księżyc znajdziesz swą przyjaciółkę w blasku czerwonego księżyca’’. Biegłem i szukałem ,aż nadszedł ten czas gdy ukazał się krwawy księżyc i zobaczyłem ją w blasku księżyca .Widząc ją chciałem pobiec do niej i mocno przytulić, lecz tego nie zrobiłem ponieważ zaważyłem że nie jest sama tylko z mężczyzną .Nie chciałem im przeszkadzać wiec odszedłem gdzieś daleko. Gdy już odszedłem usiadłem na skale ,wyciągnąłem skrzypce i zacząłem na nich grać dla krwawego księżyca.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/c3/ad/e4/c3ade4a5b6133051465c582ef7e1596a.jpg
Gdy skoczyłem grać i zobaczyłem Lunę która przybiegła za melodyjką skrzypiec wtedy uśmiechnąłem się do niej i powiedziałem…
-Witaj …księżniczko Luno…. dawno się nie widzieliśmy-Przywitałem się
(Luna ?...sorry że tak długo lecz nie miała łam czasu lecz już mama xd )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz