środa, 3 czerwca 2015

Od Victor'a cd Lucy

-Za dużego wyboru to my tutaj nie mamy..
-To chodźmy się przejść poza tereny zakonu.. westchnęła
-Wiesz..gdziebyśmy nie poszli i tak jest strasznie gorąco..istny upał.. mruknąłem
-Eh,masz rację.Przydało by się tu troche śniegu..trochę zimy..chłodnego wiaterku..
-Już się robi.. uśmiechnąłem się i po chwili wokół nas nastała mroźna zima.
-Wow,nie wiedziałam do tej pory że tak potrafisz!
-Bo to nowa umiejętność,moja droga.. wyszczerzyłem kły w uśmiechu
Dziewczyna od razu wskoczyła w zaspę i zaczęła się turlać w śniegu.Gdy sie już ochłodziła, rzuciła mnie śnieżką w plecy.
-Chcesz ze mną zaczynać bitwę na śnieżki? zaśmiałem się
-Nie boje się.. odparła dumnie
-Masz do czynienia z lodowym świrem! wrzasnąłem żartobliwie i powaliłem ją jednym strzałem z bazooki śnieżnej.
https://lh3.googleusercontent.com/-jrIFfWAvoCs/VThaC6BVhMI/AAAAAAAAAZE/Ec5vWNqT2zo/w426-h240/Ice%2BMake%2BCanon.gif 
 -Gray,wyciąg mnie stąd! usłyszałem cichy głosik 
Odkopałem ją i wziąłem całą zmarzniętą na ręce.
-Przeziębisz się.. podałem jej kurtkę i sam ją sobie ubrałem.
-Miło z twojej strony..
-Której? spytałem
-I z tej że sie o mnie martwisz i z tej że dałeś mi cieplejsze ubranie.. uśmiechnęła się 
-Chcesz to ci coś pokaże.. szepnąłem i po chwili wyczarowałem przed nią lodowe serduszka 
http://animelife.ya1.ru/uploads/posts/2012-10/1350210632_fairy.tail.full.1252436.jpg 
-Twoja magia jest zaskakująca..piękna..cudowna.. westchnęła 
-tak jak ty.. uśmiechnąłem się 
<Lucy?;3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz