środa, 10 czerwca 2015

Luna CD Erza


Byłam zachwycona tym faktem że księżniczka Erze się zgodziła żebym ja mogła zrobić jej przyjecie ze drogą powrotną do zamku podskakiwałam radośnie .Gdy dotarliśmy do zamku pożegnaliśmy się z księżniczką i wróciliśmy do swego pokoju Będąc już w pokoju umyta ,pojedzona i gotowa do spania to wtedy zrobiłam plan na jutro i położyłam się . Następnego dnia wstałam bardzo wcześniej ,ubrałam się ,zjadłam i napisałam tacie karteczkę która zawierała gdzie się wybieram i zadanie które ma dziś zrobić czyli upiec tort truskawkowy. Gdy to zrobiłam wyszłam z pokoju i poszłam do wszystkich mieszkańców żeby poproś o zgodę na imprezę w sali balowej i zaproś na imprezę..Na szczecie wszyscy zgodzili się i akceptowali zaproszenia .Gdy to już było zrobione to wtedy była pora na dekorowanie sali balowej. Plusem było to że dekoracje był załatwione ponieważ mój przyjaciel Bood je załatwił wiec w tym czasie tylko dekorowaliśmy salę .Gdy wszystko było gotowe i wielki ale to wielki truskawkowy tort przyniósł tata i położył na stół poszłam po księżniczkę Erze i zaprowadziłam na jej imprezę urodzinową .
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz