czwartek, 4 czerwca 2015

Luna CD Erza


Szłam za mężczyznami którzy byli naprawdę mili , zabawni i bardzo pomocni ponieważ prowadzili mnie do tatusia. Naglę Ścieszką przez las którą szliśmy zatrzymaliśmy się wiec wtedy zapytałam panów …
-Dlaczego stójmy ?
-Musimy teras odpocząć i się pobawić-zaśmiał się jeden z nich
-A co się pobawimy?- zapytałam radośnie
-Zobaczysz i na pewno to polubisz-podszedł do mnie bardzo blisko i chciał ściągnąć mi sukienkę
Wtedy właśnie znikąd księżniczka Erze się zjawiła i była bardzo zdenerwowana że wszystkich pobiła .Byłam bardzo wystraszona tym widokiem walki i krwi że trzęsłam się z strachu i miałam już mdleć ,ale nagle podszedł do mnie tatuś i mocno przytulił. Gdy tatuś był już zemną poczułam się bezpieczna i szczęśliwa wiec tuliłam się do niego żeby nie widząc miejsca zdarzenia . Tatuś zabrał mnie w bezpieczne miejsce czyli do sklepu z zabawkami ,wiec szybciutko zapomniałam co wcześniej się wydarzyło. Gdy księżniczka Erze po dużej chwili nieobecność dołączyła do nas wtedy pobiegłam do niej i podarowałam małego pluszowego misia .
-Proszę-dałam do rączek Erzy
-A to za co ?-zapytała
-Żeby złość od ciebie odpędzić podarowałam ci misia którego wygrałam- uśmiechnęłam się
(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz